måndag 24 oktober 2011

bra investering

I lördags så var jag och gjorde ett riktigt kap på en inomhus-marknad för begagnade möbler. Hittade den perfekta möbel som jag ska ha i mitt vardagsrum, ett stort vitrinskåp i furu, det ser ungefär ut som det på denna bilden. (bilden är hämtad och lånad, efter en sökning på google) Det kostade bara 225 kr och med hemkörning så blev den totala kostnaden 375 kr. Otroligt bra pris, med tanke på att de inte har några skador eller fel. Så nu väntar jag bara.. De sa att de skulle köra hem den till mig idag eller imorgon, men att de ringer innan. De kunde inte heller säga när på dagen ungefär som de kunde bli.. Men någongång blir det ju. Längtar efter den iallafall. Vill kunna få i ordning på alla mina saker som inte har någon egen plats ännu.

Åter kommer med en bild när den är hemma, på plats och allt har kommit på sin plats!

Ha det bra sålänge!! :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar