fredag 21 oktober 2011

FREAKY FRIDAY

Och så var det fredag igen. Hur kan veckorna springa iväg så fort? Kändes ju som att det var fredag nyss ju, typ som i förrgår.. Det är väl bara att vänja sig, ett tu tre så sitter man där på ålderdomshemmet och undrar hur man hamnade där så snabbt. Leva livet kanske? Men jag trivs bra med det livet som jag har redan, mamma till en underbar liten pojke och flickvän till en underbar man, med dessa pojkarna i mitt liv, så har jag ingenting att klaga över, då har jag allt jag kan önska mig.

Nå, vad händer i helgen då? Jag får möjligtvis besök av en väninna ifrån Småland imorgon och som stannar tills på söndag. Min son ska åka och träffa sin pappa i helgen, så han blir hämtad ikväll och kommer hem på söndag igen. Mannen är på väg upp till Göteborg med grabbarna nu, så honom träffar jag inte förräns i nästa vecka igen. Känns som det skulle kunna bli en väldigt ensam helg, men jag överlever nog.. Ska strax ta hand om disken och ta en sväng om med dammsugaren, men först så tänkte jag lägga över bilder från mobilen till datorn.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar