tisdag 20 september 2011

Destination: Kalmar

Ja som rubriken lyder, så åker vi till Kalmar imorgon, för att träffa en väninna och hennes dotter. Det var ett par månader sen vi sågs nu, jag saknar dem så det ska bli jätte kul att träffas igen. Så det blir att kliva upp tidigt imorgon, bussen mot Kalmar avgår ifrån stationen klockan 08:05, sen är det ju en hel del saker som behövs göras innan dess, men det mesta fixar jag redan i kväll, så är det klart. Måste vara på stationen helst 20 minuter innan bussen avgår, för att köpa biljetten och kliva ombord på bussen i god tid utan att behöva stressa. Skönt att man har en vagn som är så lätt att fälla ihop och som inte tar stor plats ihopfälld.
Packa en ryggsäck med ombyteskläder, mat, vattenflaska, blöjor och leksaker till lilleman, det gör jag ikväll. Färdkost ordnar jag imorgon bitti. Laddar kaffebryggaren gör jag också ikväll så jag hinner få i mig lite morgonkaffe innan vi åker.
Jag längtar efter att få träffa dem, att få spendera en hel dag tillsammans med en underbar väninna, låta barnen leka tillsammans och skapa fina minnen under en toppen dag.

Nu ska jag gå och lägga mig, så jag avrunda här. Godnatt mina kära läsare!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar