tisdag 20 september 2011

dags för en uppdate..?

Igår var *SG* här på middag, väldigt trevligt. Gjorde korvstroganoff och ris, vilket uppskattades. Senare under kvällen så tog jag barnvagnen och gick ut en runda, mötte upp *MA* och vi gick en härlig promenad med barnen. Sen blev det kaffe hos oss.

Idag blev dagen inte alls som jag hade tänkt mig. Jag vaknade kl 8 och började göra oss i ordning för att åka till UngaFöräldrar-träffen som började vid 10:30.. Men, när klockan var 9 och jag hade satt lilleman i vagnen, redo för att gå mot bussen, så upptäckte jag att jag inte hade några pengar ute, så det blev helt kaos. Det saknades 9 kronor, det är ju typiskt, om jag skulle gå bort och ta ut pengar så skulle vi missa bussen och det skulle göra oss nästan en timme försenade till träffen, så jag fick ringa och lämna återbud idag också, de två senaste tisdagarna så har jag och lilleman varit sjuka, så då har det inte blivit av heller.. Hoppas verkligen att vi kan ta oss dit nästa tisdag, annars så blir jag nästintill tokig.

Nu sitter jag och kopplar av i soffan, ska sätta på lite kaffe har jag tänkt mig. Lilleman sover sitt eftermiddagspass. Vid klockan 17 ska vi gå och möta upp *KP* vid affären för att små handla lite som, smör, mjölk, välling, bröd, blodkorv och snus. CocaCola får jag inte heller glömma...

Nej nu blir det kaffe i solen :)


........JAG VILL HA LÖRDAG I DAG <3
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar