onsdag 14 september 2011

nybakta frallor

Idag när vi vaknade så kom *MA* och hennes dotter. De hade med sig nybakta frallor (små franska). Jätte goda. Så vi drack kaffe, åt frallor med ost, pratade om allt möjligt och tittade på när barnen lekte. Sen sov barnen middag, så vi tog kaffet och satte oss vid tvn och tog det lugnt. Sen när barnen vaknat, så gick vi bort till dem en runda. På hem vägen så blev jag sugen på pizza, så jag ringde ett samtal, sedan gick jag och Rasmus och åt pizza tillsammans med *MM*, jag tog som alltid en Festpizza, mums mums.. När vi var klara och skulle gå hem, så fick jag ett sms av *MA* som frågade vad jag gjorde, jag berättade och fick till svar att hon var sällskapssjuk.. Vi bestämde att vi skulle gå hem till oss, så jag och Rasmus gick bort till hennes igen och mötte upp dem och sedan gick vi hem till oss. Rasmus somnade i vagnen hem, så det var bara att klä av honom, ge honom ny blöja och sen lägga honom i sin säng så fort vi var hemma. *MA*s dotter sprang omkring i gåstolen och vi satt och pratade. Nu har de gått hem och jag ska gå och lägga mig strax.

Det har varit en väldigt trevlig dag idag, som vanligt. Tack *MA* för ert underbara sällskap, vi hörs imorgon igen. Godnatt!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar