fredag 16 september 2011

en sån underbar dag

Har haft en fantastisk fredag.

Dagen började med städning och ett bad för lilleman. Ringde och beställde batteriet till *MM*s bil, så på måndag ska det hämtas och då kan jag byta det. Sen kom *MA* hit, barnen lekte och vi drack kaffe, efter fyra så kom även *SG* hit också på kaffe, blev en trevlig pratstund och positiva tankar. Mycket trevligt. Tack tack! Vi ses på kaffe nästa vecka igen..

På kvällen så gick vi och mötte upp *MA*, så vi gick till affären. Sen resten av kvällen spenderade vi hos *KP* med kaffe och "Vem Vet Mest" på tv.

Väl hemma så la jag lilleman i sin säng och jag la mig på soffan, där jag nu befinner mig. Måste berätta att det är gudomligt skönt att få lägga sig ner och sträcka ut sig, efter en dag med mycket trevligt sällskap och gott kaffe. Skulle ju bara varit gott med någe i magen också, men då fick jag beslutångest och gav upp den tanken.

Vi får se vad morgondagen har att bjuda på. Det vi har inplanerat är att träffa *KP*, men vad vi hittar på däremot återstår att se då..

Så nu ska jag slå ihop mina fina blå och gå ut i drömmarnas trädgård. Godnatt!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar